Često postavljena pitanja

Što se sve podrazumijeva pod uslugom najma

Procjena korisnikovih potreba i nuđenje najoptimalnijeg rješenja.

Održavanje i zamjena neispravne opreme unutar 24h.

Mogućnost raskida ugovorne obveze u svakom trenutku.

Jesu li računala zaključana?

  • Ne, Vi kao korisnik ste administrator operativnog sustava.

Instalirate li opremu na lokaciji korisnika?

  • Naravno.

Smijem li instalirati svoje programe na računala koja sam iznajmio od vas?

Naravno.
Sva računala se isporučuju s operativnim sustavom, a korisnik može instalirati svoj licencirani softver koji mu je potreban.

Dostavljate li opremu na adresu korisnika?

Naravno, koristimo vlastitu ili dostavnu službu za dostavu po cijeloj RH i EU.

Koja je procedura realizacije najma?

Po Vašem upitu šaljemo Vam ponudu, prijedlog ugovora o najmu i sredstvo osiguranja plaćanja.

Ukoliko Vam ponuda i uvjeti najma odgovaraju, uplatite 1. ratu najma po ponudi, ovjerite sredstvo osiguranja i dođete kod nas preuzeti opremu i potpisati ugovore o najmu.

Mogu li otkazati najam prije isteka ugovorenog roka?

Naravno, ugovor možete otkazati u bilo kojem trenutku.

Mogu li zamijeniti računalo ako mi ne odgovara?

Naravno, nazovite nas i naći ćemo rješenje za Vas.

Što kada se računalo pokvari?

Javite nam i unutar 24h mijenjamo računalo za isto ili bolje, po istim uvjetima najma.