Zbog trenutačne situacije u državi promjene se događaju velikom brzinom.
Većina kompanija je do sada mogla samo razmišljati o radu od doma, a sada su prisiljene to i učiniti.
Zbog naglog dolaska novih trendova i promjene načina funkcioniranja treba se brzo prilagoditi datim okolnostima.
Kako bi Vam barem malo olakšali privikavanje na novonastalu situaciju u ovom blogu smo se dotakli par točaka koje Vam mogu pomoći i umanjiti stres koji dolazi s premještanjem Vašeg poslovanja na rad od kuće.
Najam opreme za Vaše zaposlenike
Većina kompanija je prisiljena poslati ljude na rad od doma dok druge to rade kako bi zaštitili zdravlje svojih zaposlenika te smanjili širenje pandemije.
Pošto vjerojatno imate strku na poslu i nemate dovoljno opreme kako bi sve Vaše zaposlenike poslali na rad od doma sigurno ste u panici.
Jeste li, umjesto kupovine, razmišljali unajmiti opremu za Vaše zaposlenike samo na mjesec dana!
Uz našu pomoć svojim zaposlenicima možete omogućiti informatičku opremu na željeni kratkoročni rok te se ne morate brinuti oko kvarova i poteškoća jer smo mi uvijek tu za Vas.
U dogovoru s Vama možemo instalirati potrebne dodatne alate koji su potrebni vašim zaposlenicima za neometani nastavak rada od doma. Kod nas uvijek imate mogućnost vraćanja opreme kada god Vi to želite te plaćate koliko koristite.
Idealna oprema za rad od doma bi trebala uključivati prijenosno računalo koje Vašem zaposleniku omogućava mobilnost i jednostavno održavanje konferencijskih poziva ili timskih prezentacija.
Zato pogledajte našu ponudu već danas i odlučite se za najam.
Kvalitetan rad od kuće za Vaše poslovanje
Sada kad je kriza uistinu blizu uočavamo da sve više poslovanja vidi problem u radu od doma. Znamo da trenutna situacija nije najbolji trenutak za promoviranje rada od doma jer većina zaposlenih ima djecu i starije o kojima se mora brinuti. Nemojte očajavati. Evo par savjeta kako svom poslovanju omogućiti najlakši prelazak u kućni ured.
- Kao poslodavac, trebate osigurati da Vaš zaposlenik koji radi od kuće ima pristup Vašoj postojećoj infrastrukturi kao da je u uredu. Jedno od mogućih rješenja za to je virtualna privatna mreža.
- Osigurajte svojim zaposlenicima komunikaciju preko kvalitetnih platformi za suradnju. One Vam omogućavaju sinkrono i asinkrono komuniciranje sa Vašim suradnicima. Slack ili Microsoft Teams dobri su primjeri kvalitetnih komunikacijskih alata.
- Ne osjećate potrebu za neposrednim povratnim informacijama na pitanja postavljena na tim komunikacijskim platformama, ljudi su možda u zoni ili rade na nečemu s većim prioritetom.
- Koristite kolaborativne alate za stvaranje i pohranjivanje sadržaja, kao što su Google dokumenti, Evernote, Confluence itd.
- Mudro koristite svoj “status” na ovim platformama. Kad netko zahtijeva Vašu pažnju, može im biti od velike pomoći znati da li ručate, jeste li na sastanku, trčite li, šetati li psa itd.
- Dogovorite se kada se očekuje dostupnost vaših zaposlenika. Važno je napraviti razliku između dostupnosti i aktivnog rada, jer to omogućava ljudima da svoj raspored rada prilagode situaciji u kući.
- Sastanci uživo se pretvaraju u videopozive. Držite ih učinkovitima te obavezno uključite web kameru. Ubrzo ćete primijetiti da su videopozivi daleko učinkovitiji od uredskih sastanaka. Slack, Teams ili Zoom odlični su alati za to.
- Nemojte samo nazvati nekoga nenajavljeno, pošaljite zahtjev za sastanak kako bi vidjeli je li ta osoba dostupna.
- U nekim tvrtkama je prihvatljivo nazvati nekoga nenajavljeno, ali tada je jednako prihvatljivo da Vaš poziv bude odbijen. – Odlučite što Vam više odgovara.
- Upotrijebite alate za praćenje radnog vremena Vaših zaposlenika. Aplikacije poput Toggl i Tyme mogu se koristiti za praćenje rada Vaših zaposlenika te nude izvrsne mogućnosti izvještavanja kao unos za popunjavanje tablica radnog vremena.
- Za tvrtke koje se bave razvojem softvera sastanci i pregledi koda velike su uštede vremena. Geekbot na Slacku može pitati sve Vaše zaposlenike što planiraju raditi te da li postoje neke stvari koje blokiraju njihov napredak. Svi to mogu ispuniti kad žele i svi su svjesni što se događa u tvrtki.
- Za praćenje odrađenih zadataka, zadataka koji se još trebaju odraditi te vremenskih rokova na jednom mjestu koristite alate poput Asana, Trello itd.
Ukratko
Zbog trenutačne situacije koja je zahvatila cijeli svijet Vlasnici malih i srednjih kompanija pod velikim su stresom.
Ako razmišljate o prelasku u radno okruženje na daljinu, pctogo.hr će se rado pobrinuti za sve Vaše potrebe vezane uz najam informatičke opreme, postavljanja opreme te servisa.
Kratkoročni najam informatičke opreme može pomoći osigurati brz i učinkovit prijelaz iz uredskog okruženja u rad od kuće.
Bez obzira na to što Vam je potrebno od računala, radnih stanica, all-in-one i Windows prijenosnih računala do printera i multimedijske opreme mi smo tu za Vas. Javite kakva oprema je potrebna Vašim zaposlenicima te ćemo se mi pobrinuti da isporuka i postavljanje budu obavljeni što prije kako bi Vaši zaposlenici mogli nastaviti neometano raditi na daljinu.
Je li Vašim zaposlenicima za rad od kuće potrebno kopiranje ili tiskanje? Na raspolaganju imamo širok izbor uredske informatičke opreme koja se uvijek može iznajmiti, uključujući: fotokopirne uređaje, pisače, multifunkcionalne pisače i drugo!
Naši iskusni agenti su uvijek tu za Vas te pružaju podršku i upute tijekom svakog koraka postupka najma.
Trebate li čitav ured prebaciti na rad od doma? Bavit ćemo se isporukom, dostavom, otklanjanjem problema i bilo kojom drugom pomoći koja Vam je potrebna uz Vaše unajmljene proizvode tijekom ovog teškog razdoblja.
Ne brinite se ako dođe do bilo kakvog kvara ili poteškoća, naši agenti mogu brzo doći i zamijeniti unajmljenu opremu.
Nazovite nas ili pošaljite upit već danas!
Molimo Vas, bez brige i panike! Pctogo je tu za Vas i Vaše poslovanje!