Usluge

Vodimo vašu informatiku

U današnjem IT okruženju, kontinuirano ulaganje u edukaciju djelatnika je ključno za praćenje trendova i implementaciju novih rješenja. Tempo svakodnevnog poslovnog okruženja zahtjeva od tvrtki maksimalnu angažiranost u području njihova djelovanja. Stalni napredak tehnologije postaje umjesto olakotna, otegotna okolnost i sve više se javlja potreba za IT znanjima kojih nema u tvrtki.

Zato PCTOGO nudi dodatne usluge oko kojih nam se možete s povjerenjem javiti.

IT Outsourcing

IT Outsourcing usluge PCTOGO pružaju rješenje tvrtkama da cjelokupno održavanje i projektiranje informatičkog sustava prepuste specijalistima.

Razlozi za IT Outsourcing:

  • Fokus na osnovno poslovanje
  • Manjak kvalitetnog IT kadra
  • Smanjenje troškova
  • Poboljšanje kvalitete IT usluga
  • Smanjenje rizika upravljanja IT sustavom

Održavanje informatičkih sustava

Održavanje IT sustava je kontinuiran i zahtjevan posao. PCTOGO stručnjaci pružaju preventivno i reaktivno održavanje svih segmenata IT infrastrukture korisnika.

Ponuda za Održavanje informatičkih sustava:

  • Održavanje funkcionalnosti IT sustava
  • Projektiranje naprednih funkcionalnosti
  • Standardizacija platformi
  • Transparentno praćenje i planiranje troškova
  • Tehnička podrška za hardver, mreže i softver
  • Održavanje računalne i mrežne infrastrukture
  • Nadgledanje backupa
  • Evidencija korisničkih prijava
  • Proaktivno održavanje odnosa s kupcima
  • Postavljanje i servisiranje IT opreme
  • Održavanje serverskih i mrežnih sustava

Usluga podrške

PCTOGO osigurava svojim klijentima brzi odziv i pomoć pri rješavanju svakodnevnih problema u IT sektoru. Prilikom ugovaranja usluge IT podrške sa korisnikom potrebno je provesti detaljnu snimku stanja korisnikovog IT sustava.

Nakon snimke izrađuje se plan pružanja usluga prema snimci i korisnikovim potrebama. Sklapanjem ugovora PCTOGO preuzima potpunu brigu oko nadzora, upravljanja i servisiranja korisnikovog IT sustava.

Standardna podrška

Rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima u okviru ugovorenog broja sati mjesečno. Sati iz jednog mjeseca nisu prenosivi u slijedeći mjesec.

Podrška po pozivu

Rješavanje svakodnevnih problema u IT sektoru i IT podrška korisnicima za manje sustave van ugovora. Broj sati podrške korisniku nije ograničen.

Hitna intervencija

Za gore navedene modele podrške postoji mogućnost hitne intervencije kod korisnika. PCTOGO garantira odaziv stručnih djelatnika u najkraćem mogućem roku.

CTA

Imate li pitanja?

Kontaktirajte nas i pomoći ćemo vam riješiti potrebe vaše tvrtke vezane uz IT opremu.

Zatvori
Prijava
Zatvori
Košarica (0)

No products in the cart. No products in the cart.